Skagakaia i Vesterålen

4 mei 2018 - , Noorwegen

Beste lezers,

Inmiddels aangekomen bij mijn tweede gastgezin in noorwegen. het is een prachtige plek gelegen op het uiteinde van een pier. de views op de lofoten en de zee zijn prachtig. er zijn hier in Vesterålen genoeg gemarkeerde routes om me te vermaken. Rond 20 mei word hier de midnight sun verwacht en kunnen we 24 uur per dag wandelen, werken, vissen, roeien, zeilen of gewoon even powerneppen.

Het gastgezin bestaat uit 1 enkele dame van rond de 50 jaar. samen met een belgisch koppel uit wallonie zijn we hier zoveel mogelijk aan het klaar maken voor het zomerseizoen.

De projecten lopen hier uit een van schuren en schilderen tot het repareren van roeiboten en zelf een oude zeilboot. Ik verwacht/hoop de boten hier klaar te maken voor het komende zomer seizoen, maar uiteraard doen we ook de dingen die moeten gebeuren om het leven hier voor de gasten aangenamer te maken.

1. Oma Janneke:
    6 mei 2018
    Hoi Hugo! Wat een bijzondere plek heb je weer getroffen!! En genoeg te beleven! Een goede tijd daar toe gewenst. Wij zullen in Ommen met z'n allen op je toasten! Liefs, je oma.
  2. Ron Spruit:
    10 mei 2018
    Zo te lezen heb je het best naar je zin! Ook prachtig om dit allemaal mee te maken. Wat is trouwens powerneppen?