Naar Noorwegen 08-03-2018 t/m 30-05-2018

22 februari 2018 - Driebergen-Rijsenburg, Nederland

Na lang overwegen, veel dromen, piekeren en praten toch tot het besluit gekomen om naar Noorwegen te gaan, nu nog voor een half jaar. Mijn prachtige baan bij Contest Yachts opgezegt en er vol voor gaan is makkelijker gezegd dan gedaan. Begonnen met een noorse cursus in Utrecht om alvast een beetje wegweis te worden binnen de taal. Het aanschaffen van de benodigde warme kleding en andere handige attributen gaat ook ze gangetje. Nu na 6 weken komen ook de twijfels van of je een juiste beslissing maakt naar boven drijven. Dit alles heeft mij zeker in de laatste 2 werkweken mentaal erg moe gemaakt, slapen van 19:30 tot 5:15 is geen uitzondering. Gelukkig heb ik op het werk fantastische collega's die het waarderen maar ook zo een lolletje om kunnen maken waardoor het allemaal weer wat makkelijker word.

Nu eerst nog laatste weekje werken afmaken. Daarna een weekje skiën in Zwitserland, laatste dingen inpakken, afscheid nemen en dan is het zover.

1. Johanneke:
    8 maart 2018
    Ja lieve huug, een droom omzetten in realiteit dat is super gedurfd!! Ik ben tros op je!! . Je eigen pad gaan, je losmaken van je broer en alle vanzelfsprekende initiators en volstrekt in een nieuwe wereld stappen. Thuis en overal om je heen staan wij met vol vertrouwen achter je besluit en voel jij dat ook als t ff tegen zit? Juist ook dat is avontuur. Je oom zou mega trots op je zijn. Succes met vallen en opstaan, genieten en doorbijten, vertrouwd en nieuw. Lieve knuf van je moeder.