Waar is de reis naar toe gegaan.

2 augustus 2018 - Hawea, Nieuw-Zeeland

Ha iedereen,

we hebben een fantastische tijd gehad in mangatainoka en gaan zeker op de weg terug naar Auckland even buurten. de projecten waren uitdagend en heb elke dag genoten.

De plannen zijn afgelopen zaterdag 180 graden gedraaid. na contact te hebben gehad met een host in de southern alps een ticket geboekt. naar wellington gelift. een prachtige dag gehad en wellington. en de volgende dag naar Queenstown om vervolgens liftend mijn weg naar de host te vervolgen. hier aangekomen even opbezoek geweest bij puzzling world ivm regen en dat de host me aangeboden had me op te halen.

het gezin is fantastisch, ze leven in een klein huisje tegen de bergen met een prachtig uitzicht. het gezin bestaat uit 4 personen (vader, moeder en 2 kinderen). na mijn eerste werkdag terug gelopen vanaf werk langs het meer. het was een korte maar uitzonderlijk mooie wandeling (zie foto's). de natuur is zo .... Nu tot 7 augustus bij dit gezin en dan in 3 dagen naar Christchurch om daar zoals al eerder gepland een week tot 10 dagen te verblijven. daarna door terug naar wellington om daar iets meer van de omgeving te zien en dan recht door het midden of langs de west coast naar Auckland.

good luck with the heat and see you all soon again.