halverwege Vesterålen

14 mei 2018 - , Noorwegen

Beste lezers,

Inmiddels aangekomen en aardig gesetteld hier in het noorden. inmiddels verschillende projecten gestart. Zo hebben we alle voorbereidingen (schuren en schoonmaken) getroffen om het trappenhuis te kunnen schilderen. Zijn we begonnen met het opschuren van een boot. Deze (zeil)boot komt uit 1890 en is hier en daar gerestaureerd en moet opnieuw worden geschilderd. Naast dit alles zijn we ook begonnen met het maken van een klein terras aan de achterzijde. Helaas hebben we hier niet alle tools voor de hand. De tools waar ik mee heb te werken zijn een handzaag, schuurpapier en een black and dekker accu boormachine. De dichts bijzijnde winkel om materialen te halen is +- 30min rijden. Ja, het is hier een uitdaging en we zijn nog lang niet klaar.

Op hemelvaartsdag heb ik een pracht van een wandeling gemaakt. Volop genoten van alle uitzichten, vogels en het geluid van de oceaan. tijdens het wandelen zelfs licht verbrand.

1. Oma Janneke:
    20 mei 2018
    Ha Hugo! Gisteren heb je voor t laatst de zon zien onder gaan... Hij komt overdag volgens mij ook niet hoog dus je hebt steeds strijklicht,warme kleuren. Fijn dat je zo geniet van de natuur! Wens je nog een paar mooie weken en succes bij je klussen. Liefs!
  2. Opa Hans:
    24 mei 2018
    Alweer Halverwege, qua tijd?Mens, wat heb je daar een indruk-wekkende glorietijd. Hoop dat je veel opschrijft, wanf anders vervaagt de stroom tot meer.....
    Geniet en probeer het Leven royaal uit!
  3. Oma Janneke:
    28 mei 2018
    Ha Hugo, alweer nieuwe foto's! Er wordt volgens mij hard gewerkt en er is ook weer een lieve poes... En de zon schept fraaie kleuren bij het schijnen vlak boven horizon.
    Je vertrek nadert.... Of???? Hoe je plannen ook zijn, veel moois en goeds en tot horens!😘