Vi sees / wat is next???

29 mei 2018

Lieve allemaal,

Vannacht laatst nachtje hier in Noorwegen. Het was een bijzonder avontuur hier in Noorwegen, dat zeker nog niet ten einde is. Veel nieuwe mensen ontmoet. Prachtige natuur gezien en beleeft. Veel mooie projecten gedaan (schapen scheren, huis renoveren, keuken opbouwen, geholpen lammeren, fundatie gelegt voor een terras, trap renovatie, boot een nieuw leven gegeven, een terras gemaakt). Kortom veel wensen/dromen waar gemaakt. Dit ging niet altijd zo makkelijk als dat het lijkt. En dat geeft nu juist het gevoel van, yes I did it!
De blijheid/dankbaarheid van de mensen waarvoor je het maakt is zo groot. Alles bij elkaar een onvergetelijk avontuur dat ik iedereen kan aanraden. ("Werken" en vakantie samen voegen.)

Voor de mensen die hadden opgelet, wisten al dat mijn reis in Noorwegen de 30ste mei zal eindigen. (Titel eerste reisverhaal.) Maar waar gaat hij nu dan naar toe???? Ja, dat is een vraag die velen bezig zal houden. De mensen die zich nog het stukje herinneren over een beslissingen waar ik over 7 weken op terug zou kommen. 4 Juni is het zo ver en zullen velen van jullie al door hebben waar ik heen ben vertrokken voor de resteerende 3 maanden.

1. Oma Janneke:
    31 mei 2018
    Heb nog geen idee wat je volgende plannen zijn maar zie uit naar 4 juni. Mooi om te horen hoe je deze maanden hebt beleefd! Dank voor het delen, dag lieve Hugo!!