Als de zon opkomt gaat zij hier onder

4 juni 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

En daar zijn we dan 'eindelijk' na een reis van 48uur ben ik aangekomen bij mijn eerste verblijf in Auckland. De eerst 5 dagen ga ik Auckland verkennen en bijkomen van de reis. Daarna ga ik rond trekken met stops van 2 tot 4 weken (workaway) over het noorden eiland. Heb minder baggage mee dan naar noorwegen, ik ben dus veel vrijer om te gaan waar het avontuur zich bevindt.
New Zealand is dus het nieuwe avontuur voor de komende 3 maanden. ik ben terug rond de 30ste augustus.

1. Ron Spruit:
    4 juni 2018
    Wow, jij maakt er een mooie reis van. Ben benieuwd naar al je avonturen en foto's.
  2. Oma Janneke:
    4 juni 2018
    Zo, dat was het dus... een nieuwe plek op de aardbol! En toch even thuis, spullen wisselen, haren knippen en nu een ander avontuur! Mooi Huug, we gaan je weer volgen en dus: see you! With love, je Oma
  3. Oma Janneke:
    5 juni 2018
    wow, Hugo, heb even gegoogeld om kennis te maken met je nieuwe omgeving... vulkanen, geisers, veel water... een soort Ijsland aan de andere kant van Noorwegen! Auckland zelf is een millioenenstad.
    Ik ben weer heel benieuwd wat je daar allemaal tegenkomt en wens je nogmaals veel plezier!