na 3 weken in noorwegen

30 maart 2018 - Tretten, Noorwegen

Even een nieuwe update over mijn bevindingen hier in noorwegen.

inmiddels in volle gang met het renoveren van 1 van de gebouwen.Een aantal rotte balken vervangen en isolatie aangebracht waar nodig. plafond reparaties uitgevoerd. en ja dit alles met slecht een schulpzaag, afkortzaag en een aantal oude elektrische hand machines.

afgelopen week kwam er nog een wwoofer bij (uit frankrijk) het is erg gezellig en kunnen het goed vinden met elkaar. gisteren zijn we met zijn alle naar een 'concert' geweest in een local bar. het was top en een hele ervaring. noorse mensen zijn zo relaxed, vriendelijk en open. en zeker als ze zo lam als een lammetje binnen komen lopen.

verder word er hier veel gelachen, gewerkt en genoten van het leven in allerlei opzichten.

Adres voor verjaardags kaarten is

t.a.v. Håvard Nygard / Hugo van Leeuwen

Mågålivegen 150

2635 Tretten

Norway

1. Winfried:
    31 maart 2018
    Ha Hugo, tjee wat wat geinig dat je zoveel handwerk hebt. In Afrika hadden ze als ik het verhaal goed interpreteer zeer modern gereedschap. ;-) Leuk dat je dit mag en kan ervaren op en een humorische manier. En goed vervolg daar en alvast een goed Pasen. Je vader
  2. Benthe:
    1 april 2018
    Super gaaf Huug! Blijven genieten daar😃
  3. Maike Bonthuis:
    2 april 2018
    Hee Hugo,
    Leuk om wat van je te lezen. Ik dacht dat Noorwegen modern was, maar uit je verhaal met het gereedschap blijkt dat niet. Roeien met de riemen die je hebt. Fijn dat er nog meer gezelschap is gekomen. Kan je nog eens een spelletje spelen. Dat plateau op de foto waar jij op staat, is dat op het terrein van de boerderij? Hoe vieren zij daar pasen? Leuk om te ervaren allemaal. Groet Maike
  4. V. Leeuwen:
    4 april 2018
    Hugo,wat leuk dat je her naar je zin hebt je hoeft ook niet te vervelen . Wel behelpen met gereedschap. maar dat went wel? Hier is alles goed en de nieuwe auto doet het prima. Hug het aller beste en liefs van je kleine oma en opa😃
  5. Oma Janneke:
    7 april 2018
    ha Hugo, fijn om je ervaringen te lezen: klussen met naar ik begrijp héél primitief gereedschap, dat is uitdaging die je wel ligt...
    Gezellig met z'n drieën, allemaal andere nationaliteiten, samen op een Noorse boerderij! Wat doen zij?
    Ligt er nog veel sneeuw of wordt het daar heel voorzichtig ook een beetje lente?
    Liefs! Oma Janneke
  6. Marieke:
    10 april 2018
    Ha Hugo,
    Wat een prachtig land!
    Leuk te lezen dat je hetzij naar je zo naar je zin hebt! Gaaf dat er ook andere jongeren zijn voor je! Dat schept eeem band!! Genietbaar ne avontuur daar!!! Liefs Marieke en Henk, David, Emiel en Jasmijn
  7. Opa Hans:
    10 april 2018
    Ha Hugo, wat zal je het druk hebben met zoveel ervaren! En met zoveelgenieten. Geen tijd om Nederland te missen....!?! Sterkte als t nodig is
    Word maar een Hollandse Noor,lijkt me goed bij je passen. opa Hans