på veien Mageli Gard i Tretten

8 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

En ja we zijn vertrokken. Vol goede moet optijd aangekomen op her station. Daar aangekomen blijk mijn trein weer eens een wijziging te hebben. Het leek een sort voorboden. Aangekomen op schiphol blijk mijn vlucht te zijn gecanceld en word ik omgeboek. Dus ik vervolgens inchecken en vol hoop optijd bij de gate, maar helaas het vliegtuig had ook vertraging opgelopen van een klein uurtje. Nu eerst naar Stockholm en daar 2 uur overstap tijd voor ik door vlieg naar Oslo.

Na dat al dit ongepland plaats gevonden had ben ik donderdag goed aangekomen rond 20:15 bij de boederij zonder enig verder op onthoud.

De mensen die graag via de mail een bericht willen ontvangen wanneer ik now foto's of verhalen plaats graag hier onder een reactie met je email en naam.

1. Stef Knol:
    Succes Hugo👍😊
  5. Aart:
    7 maart 2018
    Daar gaat ie!!
    Super Hugo, ontzettend veel plezier op dit moedige avontuur.
    liefs van ons vieren,
    Aart
  6. Oma Janneke:
    8 maart 2018
    Dank Huig voor je mooie afscheidsdiner! Indrukwekkend om je bagage te zien waarmee je op dit moment in de trein stapt... Ik ga je avontuur met grote belangstelling volgen, ben trots op je!!
  7. Ron Spruit:
    8 maart 2018
    Succes Hugo, ik ben benieuwd naar wat je allemaal gaat zien en meemaken.
  8. Oma Janneke:
    8 maart 2018
    Ai, Huug, Wat een pech... Hoop dat je toch nog vandaag op je gastadres aan kunt komen. Sterkte!
  9. Ingeborg:
    9 maart 2018
    Ik volg graag je avonturen! Lieve groet ook namens Emma en Evi
  10. Opa Hans:
    12 maart 2018
    Hugo, Kerel! Al een beetje helemaal geland, op terrein en huis en slaapkamer? Stevige hand uit Hertogstad en gave kracht, daar vveeerrrwweegg.....opa Hans
  11. Marieke:
    12 maart 2018
    Ha Hugo,
    Leuk om je verhalen te blijven lezen!!
    Inmiddels met enige vertraging aangeland lees ik.
    Heel veel plezier en mooie ervaringen daar! Marieke en Henk
    David, Emiel en Jasmijn